Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Ήμασταν δυο, γίναμε τρεις!

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλη την μπλογκογειτονίτσα!

Είμαι και πάλι πίσω στην παρέα.. Έζησα 9 υπέροχους μήνες με "απ' όλα".. Με λίγες ναυτίες, με λίγους εμετούς, με λίγα νευράκια και πάααρα πολύ ιδρώτα! Τι ζέστη κι αυτή, ένιωθα οτι καίγομαι!!!
Και ναι, μετά απ' όλα αυτά ο πελαργός μού έφερε μια όμορφη κορούλα και γίναμε τριμελής οικογένεια..
Στην αρχή δεν ήξερα πώς να την κρατήσω, μα τώρα, δυο μήνες μετά, έχουμε εξοικειωθεί η μία με την άλλη. Κοιμάται και κάθομαι και την κοιτάω που είναι ήρεμη και γαλήνια σαν αγγελάκι και δεν το πιστεύω οτι είναι δικό μου, σπλάχνο μου. Πλησιάζω να ακούσω την ανάσα της για να δω αν είναι αληθινό μωρό.!
Είμαι χαζομαμά το παραδέχομαι και το απολαμβάνω!!!!!!!

 
Σας χαιρετώ και θα επιστρέψω πολύ σύντομα με νέες δημιουργίες! Φιλάκια πολλά. 

10 σχόλια:

  1. καλημερααααααααα!!!!καλο μηνα!!!!!!!!!!!!να σου ζηση η νεραιδα σου!!ναι γλυκια μου...καλα κανεις...να εισαι χαζομαμα...και να το απολαμβανεις...ειναι υπεροχοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!! Το σπλάχνο σου όπως πολύ σωστά λες! Να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς! Συμφωνώ με την Irida! Εδώ εγώ έχω γιο 16 χρονών κι ακόμα χαζεμένη είμαι! Πολλά φιλάκια και στις δυο σας κουκλίτσες!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παυλίνα μου γειά σου. Να σου ζήσει το αγγελούδι σου. Δεν ξέρεις πόσο χαρά πήρα μόλις το έμαθα. Είμαι σίγουρη ότι θα μοιάζει με νεράιδα αν πάρει από τους γονείς. Πολλά φιλάκια. Θα τα πούμε και από κοντά. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει το μωράκι σου και κοίτα να απολαμβάνεις τις στιγμές γιατί όσο και να σου φαίνεται παράξενο μεγαλώνουν πολύ γρήγορα..Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου ζήσει η μικρούλα σαν τα ψηλά βουνά!Να'στε καλά και οι τρεις σας! Φιλιά και καλή..επάνοδο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσει η πριγκιπέσα σου!! Να είστε όλοι καλά με υγεία και ευτυχία!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι αφίξεις βλέπω!Τι νέα είναι τούτα Παυλινάκι που μας το κρυβες 9 μήνες;χαχαχαχα
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ κούκλα μου, να τη χαίρεσαι!
    Νάναι Καλορίζικη!
    Αυτά που περιγράφεις οτι κάνεις κάάάτι μου θυμίζουν αμυδρά,χαχαχχα,όλες τα κάνουμε γιατί μας φαίνεται απίστευτο οτι αυτό τ ανθρωπάκι βγήκε απο μέσα μας!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου Καλό μήνα,νάχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΟΥΚΛΊΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΉΣΕΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΝΑ ΕΊΝΑΙ Η ΚΟΡΟΎΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ!!!!ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΤΟΥΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΦΟΡΑΕΙ 36 ΕΝΤΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΧ!!!!ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΓΛΥΚΑ ΓΛΥΚΑ !!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΓΑΛΩΜΑΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παυλίνα μου έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε αλλά πάντα περνάω από το σπιτάκι σου!!!Να σου ζήσει το κοριτσάκι σου και να είστε όλοι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!!Περιμένουμε τις νέες σου δημιουργίες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή