Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Σανδάλια του χρόνου πάλι!!!!

Καλησπέρα!

Τί κάνετε??? Πάει κι ο Σεπτέμβριος και για πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα χαμπάρι δεν θα πάρουμε.. Συνειδητοποίησα όμως σήμερα ότι είμαι απαράδεκτη που τόσες μέρες έχω τα τελευταία μου σανδάλια για φέτος και δεν σας τα έχω δείξει.. Ελπίζω, λοιπόν, να σας αρέσουν και θα επιστρέψω πολύ σύντομα με "χειμερινά αθλήματα" ....



Αυτές με σατέν λουλούδι.



Κι αυτά τα μικρούλικα, με κουκλίτσες, που νόμιζα οτι μόλις τα πιάσω θα διαλυθούν!!!!

Φιλάκια πολλά!!!!!!! 


7 σχόλια:

  1. ΠΑΥΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ!
    ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΕΣ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο καιρος ευτυχως ειναι ακομα ζεστος και οντως τα φοραμε !!!! τελεια διακοσμημενα!!!!

    καλως σε βρηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΑ ΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΣ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΩ ΧΡΩΜΑΤΟΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙ ΠΑΥΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ ακόμα καλοκαιρινά φοράω.Πολύ όμορφα είναι τα δικά σου.Αντε και του χρόνου!! Καλό δημιουργικό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παυλίνα μου τι όμορφα και αυτά τα σανδαλάκια! Περιμένω με αγωνία τα "χειμερινά σου αθλήματα" αν και είμαι σίγουρη ότι θα διαπρέψεις κι εκεί. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για περνα μια βολτα απο το σπιτι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα σανδάλια σου Παυλίνα μου,μου αρέσουν και τα δυο γιατί το πρώτο είναι σοβαρό και το δεύτερο παιχνιδιάρικο!!!Περιμένουμε και τα επόμενα !!!Καλημέρα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή